30 August 2012

Aidilfitri 2012 │ Cerita Raya 4

Assalamua'laikum..



Mariii..nak sambung cerita raya laju2..hehehe..raya ke 4 ni kami g makan kenduri kat Gelang Mas,Pasir Mas Kelatam Darul Naim..;)


Pergi beraya rumah su n makan gulai dekat kenduri rumah mokcik nah..wedding anak dia noni..lama gak la dok lepak2..dah siap makan tambah lagi diorang..saya tak ya..:p..gambar pengantin takder..tak jumpa pengantin pun..


Lepastu pergi rumah mak muda sapinah n pak muda ali di kg. perangkap..sori mak muda i edit gamba u sampai gitu sekali..keh3..


Then makan2 kek kismis yang sedap, popia n abang2 ipar mengenal buah asam gelugor :)) kitorang gerak ke rumah poknik pulok..
sambung makan lagi rumah poknik..heh hari raya memang tak kenal erti kenyang kan..perut mintak isi jer..nasibla badan jenis tak naik..haiyoo..


Lepas borak2 cerita jalan jem lah, abby abadi lah apa semua..hehe abby abadi datang kampung ni haritu..so da kenyang kami pun pulang ke sarang..rupanya kat rumah ada tamu menanti..heeee..next entry...fuhhh..penat weyh..



hah ada gok la gamba tuan tanah..biala tak semnggeh pung..orang candid jer..huhu..

10 comments:

khairul said...

nampak meriah

ayut said...

makan dan makan :)) jmpe ramai2 mmg meriah..

Nisa Greennnpanda said...

raye sakan eh yana... hehe..

btw, hepi merdeka day~!!

Kesuma Angsana said...

tgk gambar pown dah rasa meriah tu!

O CIKTEDDY said...

sakan bebenor =D

MystoryPic said...

raya sakan tuan tanah ni... satu hari terjah banyak rumah

CaDLyNN said...

sakan raya ye

Aishah Jahirah said...

gambar tuan blog tu yg mahal...hehee.salam kemerdekaan yana..:)

Nur Atirah said...

join jom -> http://itsmetira.blogspot.com/2012/08/ga-syawal-giveaway_27.html

Rai said...

banyaknya da terlepas entry yana ni.. busy gila kononnya lepas raya.. T_T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...