05 August 2012

16 Ramadhan │ Interview

Assalamua'laikum..


Diam2 depa iklan vacancy untuk replace kan saya ya..hehe..baguss..tak payah dah nak pening kepala pikir nak offer saper untuk kerja sini..heee..tadi dah lepas sorang interview..mastura namanya..ki3..sempat borak tu..

11 comments:

Ujie said...

Yana yg interview sndiri ya..elok gak. boleh cari org yg betul2 boleh & mudah yana nk turunkn ilmu nnti.

mummY daniSha said...

yana dah nak keje baru ke?

Niza Romli said...

yana nak tukaq pi keja mana pulak?

aimaniman said...

semoga jumpa calon pekerja yg betul2 sesuai, dan bekerja sebab nak bekerja bukan sebab nak gaji jer... betul tak..

eLL said...

efisyen la bos yana. hihihi.

Dkna Abza said...

dapat kerja baru ke?

wahida said...

wah...dpt keje baru ye...mesti dpt offer baik punya ni....

puteri rimba said...

kijo mano plok na?

Ann Ishak said...

baru lega nak resign nanti kan...taklah rasa teringat sangat dengan syarat2 kompeni

ayut said...

diam2 mencarik jlan gitu..hihihi..sng.dorg crik sndrik.nnt kita plih org tu bt hal slhkn kita plak...takpe Yana.jgn pening2 ok :)

Rai said...

mastura...ya mastura...

teringat cite pramlee..hahaha.. tiga abdul :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...