26 August 2012

Di Bawah LangitMu

Assalamua'laikum..


Baru pas tengok cerekarama raya tadi..ending gitu jer macam blur..tapi jalan cerita dia best..iktibarnya jangan panas baran..jangan ikut syaiton..Allah da bg akal fikiran untuk berfikir kenapa nak guna nafsu plak kan?


Ok la esok da keje..rasa malas,rasa berdebar,excited smua ada..haha tah paper..nt nak update citer raya..citer bloggers datang beraya kat rumah..jeng3!siapakah mereka?mereka?mcm ramai jer?hehe nt2 saya update yer ni da lewat nak tido dulu..


Nite2 semua..insyaallah jumpa esok.. :)

10 comments:

Iffah Afeefah said...

tak tgk sbb tgk lawak ke derrr

Acik Erna said...

acik pun tak tengok..dah ngantuk sangat..tidur je..

mummY daniSha said...

bagus kan citer ni..byk pengajaran....sebab byk sgt kes mcm tu zaman skang..sebab panas baran,sampai membunuh

Niza Romli said...

dari raya pertama sampai mlm ni baru boleh tengok tv..asyik sebok memanjang. Seronoknya blogger dtg raya..

Onitsuka_hana said...

yana boleh buka blog hana x?

eLL said...

takde TV kat kampung mak akak, haha.

Aishah Jahirah said...

tengok jugak cite tu tapi xtgk dr mula...
slmt hari raya aidilfitri yana...salah silap akak minta maaf...:)

Nisa Greennnpanda said...

Salam Yana..

lame xsinggah sni..sori tau..

btw, slamat ari raye..
maafkn sy kalo ade salah silap eh..

ayut said...

tgk gak cite ni aritu.pelik gak cite ye tp mmg ad mksd tsendri la sbnr ye. :)

ayut said...

oo..lupa nk mention..Yana..link URL ayut dah lain tau..takde dh ayut-akumanusiabiasa tu..kena tukar dh kat bloglist Yana..sori tau susahkn Yana :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...