13 August 2012

24 Ramadhan │ Penggantiku

Assalamua'laikum..


Alhamdulillah dah dapat pengganti saya..Mardiana namanya..ala2 nama
saya jugak..ok la senang bos nak panggil..hehe..senang hati
rasanya..pengganti saya ni pun ok jer..K.Diana dia bahasakan
dirinya..peramah kemain..happy jer bila dapat buat orang happy ni
kan..alhamdulillah..26 Ogos ni dia masuk..sempatla belajar2
seminggu..saya call dia tadi pun dia macam tak percaya dapat
kerja..'betul ke ni zie?'..heheh..she called me zie..cute
heh..kekeke..


Ok la tu jer boleh taip..saya tak berapa sihat..banyak kerja
tergendala..tapi masih kerja..nanti jumpa lagi ;)

16 comments:

Rai said...

semoga cepat sembuh ya yana..alhamdulillah dah dapat pengganti..raya ni takde la susah ati..boleh raya sakan..

eLL said...

selamat hari raya dan selamat berehat yana...hihihi

Sue-Rya Qistina said...

alhamdulillah..pasni xde la susah hati lg nk cari pengganti kan. hehe. get well soon k. :)

http://suriaqistina.blogspot.com/2012/08/pemenang-harrods-tote-bag-giveaway-by.html

mummycda said...

Alhamdullilah Allah permudahkan..nama pun nak serupa....

wahida said...

take care ye dear...

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

assalamualaikum yana.take care.selamat menyambut hari raya =)

Anisa Hang Tuah said...

take care baby

Lynn said...

Salam..

La tak sihat ye..jaga diri leklok nanti tak dapat beraye..

Kesuma Angsana said...

oklah apapun jaga diri yek

Ujie said...

yana mesti tekun kerjakan manik ya..tu sampai tak sihat. keletihan..
moga cpt sembuh ya!

LydSunshine said...

Yey dah boleh resign betul-betul kali ni. Boleh la beri fokus lebih utk menjahit manik. Jaga kesihatan ye dik. Dah nak raya ni.

Niza Romli said...

Yana nak pi mana? tukar tempat keja ke?

CaDLyNN said...

take care yna..

Nurul ain said...

pindah tmpt kerja ke?? btw, get well soon dear :)

Hanis Azla said...

Alhamdulillah semuanya dipermudahkan.. bagusnya bila berurusan dgn org yg ramah kan.. kita pun rasa senang hati..

ummiarissa said...

akhirnyaa.......lega ler tew!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...