07 August 2012

Tak Cukup Tidur!

Assalamua'laikum..


Ohooii..menghitung hari..detik demi detik..hehe..adeh menghitung apa nya..sedar tak baju banyak lagi tak settle n raya???tinggal bape hari jer lagi...?hahaha..nak pengsan lagi2 lagu raya makin rancak kat radio sekarang ni..makin bdebor weyh..hisyy..ya Allah lajukanlah tanganku untuk siapkan manik2 baju family n kawan2 ku ni ya Allah..amen!


Saya ni malam la baru selesa nak ngadap manik2 tu semua..baru boleh fokus..siang2 ni ilham nak menjahit tak datang..kalo hari kerja lagilah..pukul 5 baru balik..nak siap2 juadah buka puasa lagi..buka puasa..g terawih..balik da pukul 10..makan2 sikit sambil borak2 tengok tv..11 lebih la baru start menjahit..sampai la ke pagi..lepas subuh curi masa tido sekejap..tu pun terlajak jer sokmo..nasib la da nak berhenti so takperla buat dajal sikit kan..hahaha..otak pun macam jamm2 dah sikit2 nih..heeee..


Sekali dalam pukul 3pg gtu K.Nani mms..
"masih ceria pukul 2 pagi..adik feqh bangcik panggil..jumpa wisel dok tiup sorang2..suka renyeh2..tiup bunyi..siap sangkut tekok lagi..ya Allah bila nak tidur ni comel..marin tak sahur doh umi ni...."


Lepas tu 5.30am dapat pulak mms ni..
"adik feqh ngantuk ngat ni..nak senyum orang agoh dia tapi tak larat buko mato.."


hahahaha..adeh la faiq..eeeeeeee..geram la ciksu!pelik2 jer perangai..hahaha..adui tunggu 2syawal nanti la baru jumpa..lamaaaa lagi..hew2..


13 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

kene rajinnn! :)

Sue-Rya Qistina said...

cepat sungguh masa berlalu kan. rasa mcm baru je bln Ramadhan. ni dh nak masuk bln Syawal.

mummycda said...

yana jait manik ke..akak pun nak jait jugak....tapi tak beli lagi manik....hihi

Aishah Jahirah said...

yana banyak lagi ke baju yg xsiap jahit maniknye?hee pukul 3 segar bugar,baru bgn tido ke xtido lg si kecik tu...

ayut said...

ayuh yana...gigihkan diri menyiapkan baju :) comel je memalam 2 pg tak tido lg dak kecik tu.adehhh..nk bkak mata tak larat tp leh lg sneyum2.hihihi

LydSunshine said...

Ooo.. ciksu resign sbb nak jahit manik. Bagus2. Selamat menyiapkan tempahan ye.

Ujie said...

Wah..biz kencang ya yana.
syukur!

Ann Ishak said...

caiyokkkkkkk yana mesti boleh... :)

Kesuma Angsana said...

anak dara KA tu pown tgh tension2 skang ni mengahabiskan manik2 baju KA dan baju anak bongsu KA tu. hehe

MystoryPic said...

Yana amik tempahan jahit manik ko??? pos la kat entry ni... bulih tgk hasil tangan yana... mesti ramai hok nok tepoh ni

eLL said...

yana ku sayam. jangan gitu, kang mata lebam-lebam di hari raya nanti... hehe. bawak ke opis la, boleh jahit sambil2...

ummiarissa said...

lewat tu raya ke 2 baru nak jumpa...leh datang raya umah yana ler tahun ni...akak tahun ni giliran kelate...he he he

Masz Sidek said...

caiyok2... nak bagi semangat utk awk siapkan manik.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...