22 March 2013

Diana Amir is in Town!

Assalamua'laikum..

from fb DA,
Diana Amir
Assalamualaikum diana skrg dah smpai di kelantan utk program Santai sang puteri di wakaf baru Tumpat Kelantan 9-1pm dan pantai genting Pangkalan kubor tumpat kelantan jam 2.30-5pm,om2 :) anjuran nisa' kelantan


Cheq nak g..nak g jumpa Diana Amir..Tengok dari jauh pum jadi laa..Tapi cheq ni nekad makhluknya haha, cheq nak jugak ambik gamba dengan dia kalo pegi! Tapiii....apakan daya keadaan cheq membataskan segalanya. cheq belum dapat jalan dgn baik lepas incident kaki tertusuk buluh haritu..takperla takdak rezki..Awat la hang mae time cheq sakit ni?huhu.. Allah maha merancang, redha.. :)


p/s: Awat tercakap Utara neh?hehehe ;)

11 comments:

Anonymous said...

What's up, just wanted to tell you, I enjoyed this post. It was inspiring. Keep on posting!|
[url=http://instantonlinepayday.co.uk/]http://instantonlinepayday.co.uk
[/url]

diana said...

tetiba keluar cakap utara pulak...hahah

Sue-Rya Qistina said...

hrp dpt bertemu la dgn Diana Amir ye :)

Prettywrite said...

k.diana,
tu la pasal..best ckp utara ni!ehehe

Prettywrite said...

k.sue,
harap sgt takper lain kali mudah2an..ameen.

faraherda.razalan said...

Sy pun teringin nak jumpe dia. Mst kecik molek je orgnye...

Ujie said...

praktis ckp utara ke yana? hahaaa

Prettywrite said...

k.fara,
ya la..teringin nak jumpa dia..dah dtg kampung sendiri pun tak dpt g jgk..kecik molek ke?nampak mcm tgi jer..

Prettywrite said...

k.ujie,
haha ya la nk jd org utara kena praktis la..kikiki

Hanamiko Sakura said...

pernah jumpa dia, time tengah bagi ceramah dekat masjid.. tapi tak sempat nak tangkap gambar sama2.. huhu

Prettywrite said...

Hanamiko Sakura,
alaa kenapa xsempat tangkap gmbar? Ruginyaa..bgusnya Diana bg ceramah kt masjid..kagum dgn beliau.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...