21 March 2013

Jalan Wira Negara Koperal Azrol

Assalamua'laikum..


Ini adalah papan tanda Jalan Telok Kempas yang ditukar kepada Jalan Wira Negara Kpl Azrol, di Klang. Allahyarham Koperal Mohd Azrul Tukiran, 27, gugur selepas diserang hendap pengganas di Kampung Srijaya Simunul, Semporna, 3 Mac lalu.
_sumber: malaysiansmustknowthetruth.blogspot.com


A very young warrior,age 27 died in defense of our beloved country, Malaysia. Tenanglah di sana perwiraku. Terima kasih untuk jasa dan bakti yang terlalu besar buat kami, rakyat Malaysia.

4 comments:

JUK DIN said...

salam. kat mana jln kpl azrul ni? sy nak gi tengok la..

faraherda.razalan said...

Ish, pemandangan blkg tu mcm tak menyenangkan.

Bagus jugak abadikan nama wira negara mcm ni.

Prettywrite said...

Juk Din,
specific nya sy xpasti tp tempat ni kat Klang. Maybe bleyh tny org2 sana the way to Jalan Telok Kempas.

Prettywrite said...

k.fara,
hehe bersemak sikit kan..ya la, baru org selalu igt jasa wira2 negara ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...