11 September 2012

Horror Night,Lembu.

Assalamua'laikum..


A very suspen night la malam ni..ingatkan apa lah dok ketuk2 dinding rumah kuat giler..kitorang panic,takut,seme feeling ada..dahla call Wox soh balik jap tengok apa benda ni dia pulak kereta adik ipar dia guna n 1 lg kwan dia pinjam..memang bepeluh n nak nangis la..dalam kepala macam2 da pikir..rasa macam da abes umo ke malam ni?huhu..

Then ma called k.za tanya lembu mokyoh ada tak tambat ke..lepas 2 mokyoh dtg dengan pok soh rupanya memang ya lembu dia tlepas..ha3..kitorang legaaaa sangat la masa dpt taw tu..aish..lembu ni..buat gugur jantung org jerla..pandai plak wat suspen ketuk2 dinding..haha..dia sondol rupanya..ahah..syukur alhamdulillah..selamat lg :)

8 comments:

Anisa Hang Tuah said...

Hehs

nasib baik tak jadi pape

=)

Nisa Greennnpanda said...

nsb baik lembu yg dokwat suspen tue..
die dtg nk braye kot.. XD

mummY daniSha said...

hehe...dulu kat rumah,ingatkan ada pencuri..siap call polis bagai...rupenye binatang main kat bumbung....malu jerk hehe

hnahdy said...

lembu lembu.hehe

Ujie said...

mmg suspen tu yana..almaklum skrg ni org jahat byk. syukur takde apa2.

Mak Wardah said...

Alhamdulillah semua okay tapi kalau akakpun saspen amat2

Aishah Jahirah said...

kih3....lembu tu garu kat dinding kot gatal nyamuk gigit dia...

Rai Ourkizuna said...

tu diaa..lembu saja nak bagi panik.. hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...