20 December 2013

It's Jumaat

Lawa kan? Moden n simple.. ;)

Assalamua'laikum..

It"s jumaat and I did nothing today! Haha..pagi2 lagi aura negatif dah datang so rasa moody jer..dok dalam bilik jer..lepas tu keluar makan nasi berlauk ayam ma beli..tu pun makan sebab ma pesan sebelum dia keluar pegi pasar with my sis..makan sebab takut kena marah tak makan nasi..hahahha..awal ok pukul 9!!urghhhh..tak boleh telan..tapi habis juga la..hahaha

Ni tengah tunggu nak solat zohor sesambil dengar khutbah sayup2 dari masjid..tak jelas n tak paham pun padahalnya..keh3..solat awal coz jap lg nak g kenduri umah my makcik kat tanah merah..ok daa..


Posted via Blogaway

1 comment:

Cik Puan Rara said...

hehehe sabar lah.jgn moody moody.be hapy mkn nasi kenduri ye.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...